Intrebari frecvente
1. Cum pot căuta un anumit produs pe site?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
2. Cum pot cumpăra dacă sunt persoană juridică?
Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vă sunt solicitate la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
3. Care este procedura în cazul în care doresc livrarea la o adresă diferită decât cea menționată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, există opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
4. Cum procedez în cazul în care am uitat parola contului?
În această situație vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
5. Cum modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
6. Este necesar să îmi fac cont pentru a cumpăra de pe site?
Pentru a face cumpărături pe acest site este necesar să vă creați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.
7. Cum pot modifica o comandă plasată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl regăsiți în secțiunea Istoric comenzi.
8. Cum pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.